Pirenses Jadı Jedi's Blog

Just another WordPress.com weblog

  • Categories

  • Recent Comments

    sona on
    sona on evvel zaman
    JADI JEDI on
    Anonymous on
    sona on VENGO
  • Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

    Join 3 other followers

Dalgalarla Dans

Posted by pirensesjadijedi on September 2, 2006

Bir gun bir kelebek gelmis, pencereme konmus duruyor…Camdan bakisiyoruz ama dokunmuyoruz.Biz birbirimizi anliyoruz.

Sonra bir gun geliyor agaclarin arasinda bir circir bocegi arkadasim oluyor.’git’ diyorum gitmiyor. Suyu paylasiyoruz usulcana. ‘tamam ulan gel’ diyorum sonunda. Cadi sapkamda yasamaya basliyor usulcana. Saclarimla oynuyor gidiklayaraktan. Mutlu kiliyor birlikteligimiz.

Daha sonra bir gun bir keci geliyor.Kara keci, ah kara keci… Cocuklugumun eskizden kahramani. Bakisiyoruz uzaktan; anliyor sevgimi ve ziplayaraktan kosuyor daglara.

Bir gun donup bir bakiyorum beni bilenler var.o gun bir bakiyorum ki beni benden iyi taniyanlar var.Bogrumu tirmiklayan kedi otura kaliyor buyuk bir hiriltiyla. Her nefes alisimda kedi de hirliyor buyuk bir huzurla.Kalkiyorum ve dans etmeye basliyorum,ellerimde ihtimam ve yuzumdeki gulumsemeyle.

Daha sonraki bir gun dalgalara kaptiriyorum kendimi. Onunde kostugum urkutucu dev dalgalar gelirken donup bakiyorum arkama; guluyorum ve birakiyorum bedenimi dalgalarin buyuk ellerine. Onlar beni kaldiriyorlar yukseklere bir anne sevkatiyle ve ayaklarim yere basiyor bir anda. Kendimi buluyorum ozledigim sahilde. Agir agir cikiyorum sudan.Dalgalarda hala debelenenler var, ama dalgalar bana hala gulumsuyorlar.Tesekkurler, hem de cok tesekkurler ki sahildeyim su anda.

ZM icin…

JADI © JEDI july/temmuz 2006
Leave a Reply

 
