Pirenses Jadı Jedi's Blog

Just another WordPress.com weblog

  • Categories

  • Recent Comments

    sona on
    sona on evvel zaman
    JADI JEDI on
    Anonymous on
    sona on VENGO
  • Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

    Join 3 other followers

inci minci birinciyim, başrollerde bir inciyim…

Posted by pirensesjadijedi on February 5, 2009

başkalarının hayatlarında başrol oyuncusu oldum ve sebeb-i hikmet buyurdu yine:
Temizlenecek geçmiş için bir adım daha ileriye: neler unutulmuş ki…

Ah geçmişin hepsini hergün atıyorum bir çöp kutusuna, dolup dolup taşıyor. Sabaha uyanıyorum çöpleri bu sefer ap açık görebiliyorum. Dolanıyor kediler ıstıraplı çığlıklarla kafamın içinde. Izdıraplı yakarışları doğan güne karşı. Gün doğuyor sarmalayaraktan sevgisiyle. O vakit kafamı anca kaldırıp günü görebiliyorum.. Şükrediyorum. Geçiyor gidiyor kediler mırıltılı uykularına doğru… Ama yorgun oluyorum gün içime dolana kadar.

Ey denizin melekleri, toprağın şahinleri!
Toplanma çağrısı bu gökkuşağının altında…
Yedi renk ile bir sema arasında yaratma, arınma arzusuna tutkun ruhlarla.
Aranızdayım, tutun elimden sıyırın beni girdapların çekim alanından.
Yanınızdayım kalbimle beni unutmayın aralarda; başrol oynadığım başkalarının hayatında…

Leave a Reply

 
