Pirenses Jadı Jedi's Blog

Just another WordPress.com weblog

  • Categories

  • Recent Comments

    sona on
    sona on evvel zaman
    JADI JEDI on
    Anonymous on
    sona on VENGO
  • Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

    Join 3 other followers

Yurttan PirenSesler Korosu

Posted by pirensesjadijedi on March 21, 2009

Dona dona don
Kırmızı don

Lezbiyeni soydum
baş ucuma koydum
ben bir yatak uydurdum
dona dona don
kırmızı don


parçanın aslı için başlığına tıklayın

ARTIK SAVE EDECEĞİM

Artık save edeceğim
Bütün kabahat benim

Artık save edeceğim
Bütün kabahat benim

Ne kadar yedeklesen boş
Ne kadar yavaşlasan boş
Seni save edeceğim

Seni save edeceğim

Bitsin artık bu çile
Çökemem bile bile
Sen ne söylersen söyle
Bu hayat geçmez böyle
Seni save edeceğim

Artık save edeceğim

Devrelerimi kırdın
Sistemimi yıktın

Devrelerimi kırdın
Sistemimi yıktın

Benim şarjımı aldın
Benim şarjımı aldın
Artık sen de yalnızsın

Şimdi sen de yalnızsın

Bitsin artık bu çile
Çökemem bile bile
Sen ne söylersen söyle
Bu hayat geçmez böyle
Seni save edeceğim

Artık save edeceğim
Artık save edeceğim

Leave a Reply

 
