Pirenses Jadı Jedi's Blog

Just another WordPress.com weblog

  • Categories

  • Recent Comments

    sona on
    sona on evvel zaman
    JADI JEDI on
    Anonymous on
    sona on VENGO
  • Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

    Join 3 other followers

Posted by pirensesjadijedi on June 7, 2009

dinlemeden okuma
do not read without listening

derin bir sabah serinliği ön camlardan girdi ve arka kapıdan esip herşeyi bir anda temizledi. oysa ki sıcak günler giderek daralıyor.

sabah sabah öylecene kaldım.

kal – a – kaldım…..

çok hatalı davrandım: biliyorum. engel olamadım. ne yapıyorum allah aşkına? neden bu ısrarcılık politikası? neden hala bu kadar kabayım acaba?

boşverdim işte şu anda yeniden. ne güzel belki yarın göreşecez… belki de bir daha görüşemeyecez. kim bilir?

bu çok güzel… ama bir daha yumuşak uykulara dalınır mı acaba beraber?

hem çekici hem de değil. kovalamaya değer belki ama beklemek gerek. zaman gerek. biraz erken. ama gün gelir eğer doğru düzlemler üzerindeyse olur. bu arada bir koku var bu denizde. kirli bir koku bu işin içinde. söylenmeyen bir takım şeyler var işte. kaçmalar. nedense…. biliyorum başka biri daha var arada. arada bırakan… bu bana anlatılanlardan çok farklı bir sır var.

bir de büyü var başka diyarlarda… bir gizemin gizli boncuklu dokusu gibi bir şey. ama yakın değil. kendi diyarlarından birinde.

yine bir istanbul tıngırtısı var, yeni uyanan şehirde. ben de ise bilinmezliklerin dehrizleri. kararların dönemeçlerinde buruşuk bir doku. kafam mütemadiyen iyi olsun tutkusundayım.

2 Responses to “”

  1. Anonymous said

    ayay you are with ilaria in berlin, no? c'est london calling. a+

  2. JADI JEDI said

    no I am not with Ilaria in Berlin. Ilaria is not in Berlin anyway…do I know you by the way?

Leave a Reply

 
