Pirenses Jadı Jedi's Blog

Just another WordPress.com weblog

  • Categories

  • Recent Comments

    sona on
    sona on evvel zaman
    JADI JEDI on
    Anonymous on
    sona on VENGO
  • Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

    Join 3 other followers

gerçekten mi?

Posted by pirensesjadijedi on July 13, 2009

özlüyorum yalnış olduğunu bile bile…

son çektiğimiz fotoğrafımıza her baktığımda içim kavruluyor. aklıma geldikçe sen, bir tuhaf oluyorum. kelebekler uçuşuyor göğüsümde. dakikalar geçmiyor ki bir hayal kurmayayım seninle ilgili. hayaller öyle büyüyor ki şu an ki gerçekliğinden öteye geçiyor: hani sen, yine sen olarak kalmışsın ama daha ulu bir kıvamdasın. içindeki o kıvrak matemler yok da büyücü değil şaman olmuşsun artık.

ama gel gör ki melekler kelamlarını verdiler bir kere: daha benden sana yol yok. ağır saçtılar kelamlarını. hıçkırıklarla geldi tüm gerçekler çayırın ortasında. üstüne basa basa gösterdiler de diyecek bir şey kalmadı. meleklere itaatte hayır vardır.

benden oralara yol yok bu vakitlerde. ama geleceksen gel al. hazırım ve buradayım. sevdiğini biliyorum. bir kez olsun bir çaba göstersen bir kelama, bin nimet alacaksın ömür boyu. bunu da sen biliyorsun. bir de inansan.

sebepler birden fazla, hatalar yapılmıştır vakti zamanında. kimse istemiyor senle beni. kimse onaylamıyor seni bana. sebepler var, haklılar. ama içimde bir yerde bir şey ‘var’ diyor: o sensin! olmuş olanlar, olmakta olanlar ve olacak olanların içinde sen varsın.

ama benden çaba yok artık. olduramayacam özlemleri iki kişi olarak içindeysek bu hatta. gel, beni sevdiğini söyle, hazırım ve dünden razıyım. ben varım. artık biz olalım.

Leave a Reply

 
