Pirenses Jadı Jedi's Blog

Just another WordPress.com weblog

  • Categories

  • Recent Comments

    sona on
    sona on evvel zaman
    JADI JEDI on
    Anonymous on
    sona on VENGO
  • Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

    Join 3 other followers

omurgam

Posted by pirensesjadijedi on March 19, 2011

dengede

bugündeyim

yaşamımda otoriteyim

kendi iyiliğime gebeyim

istiyorum

zevkle

neşeyle

hayatta

her düzeyde güvendeyim

güçlüyüm

oluğum gibiyim

farkındayım

tam bir kadınım

seviliyorum

bugünde

şu andayken

kısıtlamaların ötesinde

artık sıra bende

güvendeyim

burada

seviliyorum

neşe saçıyorum

kendimi

besliyorum

ben

ben ile

gurur duyuyorum

özgürüm

paylaşıyorum

güçlüyüm

mutluluğa

açığım

tüm iyiliklere

sevgiye

destekleniyorum

izin veriyorum

yaşamın

hayatıma dolmasına

açılıyor böylece

yollar hayata

hazırım yaşamaya

herşey yolunda

bugünden bana bir armağan daha:

bağışlıyorum

kendimi

geçmişi

herkesi

bağışlandık

artık

hepimiz özgürüz

içim

huzur doluyor

artık

sakıncası yok

kendimi sevmemin

kabul ediyorum

kendimi

yaşamı

kolayca alıyorum

artık tüm iyilikler benim

kendim

kendime haktır

ben bilir

ancak kim olduğumu

bağışladığım geçmişim

vesile olur

sevgi ile yakınlaşmam için

kendime yaklaşıyorum

her an daha fazla

sadece sevgi ile

herkes yaşamda

kendi dersinde

sorumlu sadece biz

ise

kendim

yarattıklarımın üstesinden

geliyorum sükunetle

beklentisizce

güven ile

iletişim kuruyorum

dünya ile

doyamıyorum tadına

yaşamın

oluğum gibi olmanın

büyüyorum

öğreniyorum

bunda

bir sakınca görmüyorum

herşey ile bütün

ilerliyorum

sakin

ve dengedeyim

onaylanıyorum en yüceden

güvende

ve bugündeyim

herşey yolunda

burada

haykırıyorum

Hayat için…

 

 

 

 

ferideceydaerdemli©yirmimart’2011

 

 

Leave a Reply

»
 
