Pirenses Jadı Jedi's Blog

Just another WordPress.com weblog

  • Categories

  • Recent Comments

    sona on
    sona on evvel zaman
    JADI JEDI on
    Anonymous on
    sona on VENGO
  • Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

    Join 3 other followers

Posted by pirensesjadijedi on February 26, 2012

herşey

tam

şu dakikada

eşsiz kinayelerden

bir gram öteye gitmeyen

görecelilik

 

sözcüklerin kirliliğinden

açlığın vereminden

daha acı

bir

biçim

 

ellerimle dindirmek isterdim fırtınaları

hep

olmadı

 

bencillik

sahtekarlık

görüyorum

duyuyorum

biliyorum

canım yanıyor

katılaşıyorum

donuyorum

yine

her sabah

dönüyorum

sebeplerimin özüne

 

kahrolsun

tüm

yaratılmış hikayelerin özü

kahrolsun

iki yüzlü

koca burunlu cadıların

kahkaha veren büyüsü

kahrolsun

değer vermeyen

tüm ruhların gücü

 

yine

dönüyorum

sukunet

rüzgar

yok

artık

ayaza çektim ruhumu

bir

ara

durmak lazım…

 

 

ferideceydaerdemli©yirmialtışubat2012

 

 

Leave a Reply

 
